عوامل موثر بر قیمت انواع پارتیشن اداری

طراح، تولید و مجری انواع پارتیشن اداری

عوامل موثر بر قیمت انواع پارتیشن اداری

۵ بازديد

قیمت پارتیشن اداری

در محیط ‌های اداری باید بتوان فضای اداره را طوری طراحی کرد که کارمندان در کمال آرامش مشغول به فعالیت خود بوده و از سروصدا و هیاهوی مراجعه‌ کنندگان به‌ دور باشند. با بهینه‌ سازی فضای کار ادارات و شرکت ‌ها، بازدهی کار بسیار بالا و باکیفیت بوده و کارمندان و کارکنان اداره می ‌توانند با تمرکز بیشتری به کار خود مشغول باشند.

جهت تفکیک و تقسیم ‌بندی فضای ادارات می ‌توان از انواع پارتیشن استفاده نمود. پارتیشن اداری در فضاسازی محیط و همچنین تفکیک و تقسیم‌بندی آن تاثیر بسیاری داشته و یکی از روش‌ های بسیار پر کاربرد در بخش‌ بندی فضای ادارات می ‌باشد. به‌ طور کلی پارتیشن به‌ معنای جدا کننده بوده و از متریال‌های مختلفی چون چوب، شیشه، ام دی اف و آلومینیوم ساخته می ‌شوند.

 قیمت پارتیشن اداری نسبت‌ به نوع جداره، متریال به‌ کار رفته در ساخت آنها و همچنین بر اساس شرکت تولیدی متفاوت می ‌باشد. عواملی سبب تاثیر و ایجاد تغییر در قیمت پارتیشن‌ های اداری می ‌شوند که در ادامه به بررسی هر یک از آنها خواهیم پرداخت.

فاکتورهای تعیین کننده قیمت پارتیشن

پارتیشن‌ های اداری از لحاظ ساختار و طراحی به انواع متفاوتی تقسیم ‌بندی شده که برخی از این عوامل و فاکتورها در تعیین قیمت نهایی پارتیشن‌ های اداری تاثیرگذار می ‌باشند. ازجمله این عوامل مؤثر می‌ توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نوع پارتیشن

همانطور که گفته شد، پارتیشن‌ ها براساس متریال به‌ کار رفته در ساخت آنها به انواع پارتیشن شیشه‌ ای، پارتیشن چوبی، پارتیشن ام دی اف و پارتیشن آلومینیومی تقسیم‌ بندی می‌ شوند. پارتیشن ‌های شیشه ‌ای در انواع پارتیشن شیشه‌ ای فریم لس و پارتیشن شیشه ‌ای فریم دار وجود داشته و هر کدام از لحاظ قیمت و ویژگی با یکدیگر متفاوت می‌ باشند. پارتیشن‌ های شیشه ‌ای به‌ طور کلی جزئی از پارتیشن‌ های مدرن و جدید هستند که در طراحی بسیاری از ادارات و شرکت ‌ها به کار برده می ‌شوند و خرید پارتیشن شیشه ای امروزه رونق دارد و همچنین قیمت پارتیشن شیشه‌ ای نسبت‌ به نوع جداره، عایق صدا و حرارت نیز با مدل ‌های ساده آن متفاوت است.

  • ابعاد پارتیشن

هرچه ابعاد و متراژ پارتیشن‌ها در تقسیم‌ بندی فضای ادارات بیشتر باشد، قیمت نهایی آن نیز افزایش خواهد یافت.

  • طراحی پارتیشن ‌ها

نوع طراحی و سبک اجرای آن نیز در قیمت پارتیشن‌ ها بسیار تاثیر گذار است. به ‌عنوان مثال پارتیشن هایی که دارای انواع درب اتوماتیک کشویی، پنجره، دستگیر و غیره هستند نسبت‌ به پارتیشن ‌های ساده به‌ طور طبع دارای قیمت و هزینه بیشتری می ‌باشند. همچنین برخی پارتیشن ‌ها به‌ صورت نیمه اجرا شده و برخی از آ‌ها تا سقف نصب می ‌شوند که این ویژگی نیز در هزینه آنها تاثیرگذار خواهد بود.

  • جداره پارتیشن

پارتیشن‌ های اداری بر اساس جداره به ۲ نوع تک‌ جداره و دوجداره تقسیم ‌بندی می‌ شوند. پارتیشن ‌های تک‌ جداره دارای وزنی بسیار سبک بوده و به‌ راحتی جابجا شده و نسبت‌ به پارتیشن‌ های دوجداره دارای هزینه کمتری هستند. پارتیشن‌ های دوجداره علاوه ‌بر هزینه بالاتر نسبت‌ به تک‌ جداره، عایق صوت و صدا نیز بوده و در اداراتی که دارای متراژ و مساحت بزرگ ‌تری هستند استفاده می ‌شوند.

  • کیفیت و ظاهر پارتیشن

از دیگر عواملی که در قیمت پارتیشن اداری تاثیر گذار است، کیفیت و مرغوبیت آن می ‌باشد. پارتیشن هایی که از شرکت ‌های معتبر خریداری شده‌اند، از متریال باکیفیتی در ساخت آنها استفاده‌ شده و در برابر حرارت، رطوبت و ضربه مقاوم هستند. همچنین انتخاب رنگ و طرح پارتیشن ‌های اداری در قیمت آ‌ها تاثیرگذار بوده و از عوامل تعیین‌ کننده قیمت می ‌باشند.

شرکت دیکا آسیا، طراح و مجری انواع پارتیشن های اداری بوده و جزء شرکت‌های بزرگ و معتبر در این زمینه است. این شرکت دارای طراحانی بسیار خلاق و ماهر در طراحی انواع پارتیشن‌ ها بوده و تمامی اجراهای آن کاملا مهندسی شده و حرفه ‌ای انجام می‌شوند. شما می‌توانید جهت اطلاع از قیمت پارتیشن اداری به ‌خصوص قیمت پارتیشن شیشه ‌ای، با این مجموعه تماس گرفته و اطلاعات خود را دریافت نمایید. از ویژگی‌ها و مزایای پارتیشن‌های دیکا آسیا می‌توان به مقاومت آن‌ها در برابر حرارت و رطوبت، عایق صوت و حرارت پارتیشن‌های دوجداره، کیفیت بالای محصولات، طراحی زیبا و مدرن، تنوع بالا در طرح و رنگ و همچنین ابعاد بسیار مناسب با فضا اشاره کرد.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.