پارتیشن شیشه ای و انواع آن

طراح، تولید و مجری انواع پارتیشن اداری

پارتیشن شیشه ای و انواع آن

۱۱ بازديد

پارتیشن شیشه ای

پارتیشن‌های شیشه‌ای جزو دیوارهای جداکننده فضا هستند که جزو پارتیشن اداری محسوب می‌شوند. البته کاربردهای متنوعی برای پارتیشن شیشه‌ای چه در فضای اداری و تجاری و چه در دکوراسیون منازل تعریف ‌شده است. این دیوارهای جداکننده سیستم متشکل از قاب و چارچوب فلزی و آلومینیومی و پنل های شیشه‌ای است.

این تقسیم کننده های محیط جزء دیوارهای غیر باربر هستند و تنها برای ایجاد اتاقک‌ها و بخش‌بندی مختلف ایجاد و نصب می‌شود.

انواع پارتیشن شیشه‌ای

پارتیشن‌های شیشه‌ای به‌ صورت فریم دار و فریم لس، تک‌ جداره و دوجداره و همین‌طور با شیشه‌های رنگی، مات، سکوریت، لمینیت قابل سفارش اند که هر کدام ویژگی‌ها و کاربردهای مخصوص خود را دارند. در ادامه به توضیح هر کدام خواهیم پرداخت.

پارتیشن شیشه‌ای تک‌ جداره

سیستم‌های تک ‌جداره که هم به ‌صورت فریم دار و فریم لس در دسترس هستند از یک لایه پنل شیشه‌ای تشکیل ‌شده‌اند. برای پاسخ‌گویی به برخی الزامات مانند اشتراک دید و نور و عایق صدا عملکرد عالی دارند. پارتیش شیشه ای تک جداره مناسب تقسیم فضاهای کوچک هستند. نور طبیعی را به راحتی در محیط توزیع میکنند بنابراین نیاز به ایجاد نور مصنوعی را کاهش میدهند.

پارتیشن شیشه‌ای دوجداره

سازه‌های دوجداره بدین‌گونه است که از دو لایه پنل شیشه‌ای به فاصله کم در یک سیستم یکپارچه استفاده می‌شود. وجود دو لایه شیشه ضد صدا هرگونه صدا و نویز مزاحم را حذف می‌کند. برای محیط‌هایی که نیاز بیشتری به حفظ آرامش دارند استفاده از این نوع پارتیشن‌ها می‌تواند بسیار مفید باشد.

پارتیشن شیشه‌ای فریم لس

بکار بردن نام فریم لس در کنار این سازه بدین ‌معنا است که قسمت فریم به حداقل رسیده به‌گونه‌ای که یک دیوار شیشه‌ای بدون قاب را می‌توان ایجاد کرد.در این نوع پارتیشن دیواری شیشه ای یکپارچه ای را مشاهده میکنیم که قاب در اطراف هر پنل حذف شده است.

 البته قاب آلومینیومی به گونه‌ای است که به شکل یک سازه U شکل در کف زمین کار گذاشته می‌شود و پنل های شیشه‌ای را در خود جای می‌دهد و قابل مشاهده نیست. گاهی نیز این قاب تنها در بالا و پایین مشاهده می‌شود. این سازه مدرن جلوه‌ای خاص و شیک به دفتر فضای کاری و یک مجموعه می‌دهند. اگر به فکر تغییر دکوراسیون خود هستید از این نوع پارتیشن میتوانید استفاده  کنید.  ظاهر مدرن آن در کنار کارایی فوق العاده گزینه ای عالی برای پیشگامان مدرنیته است.

ویژگی‌های پارتیشن شیشه‌ای

قیمت مقرون به صرفه

قیمت پارتیشن اداری نسبت ‌به ایجاد دیوارهای آجری سنتی بسیار مقرون ب صرفه‌تر است. می‌دانید که برای ایجاد فضایی که متناسب با فعالیت یک مجموعه و تعداد کارکنان آن باشد با دیوارهای سنتی تا چه مقدار پرهزینه است و این‌که راهکار هوشمندانه‌ای نیست بدین‌ صورت می‌توان بسیار ساده پارتیشن شیشه ای را تهیه و نصب کرد.

نصب سریع و آسان

دومین مزیتی که پارتیشن‌های اداری و به‌خصوص شیشه‌ای به‌ همراه دارند نصب سریع و آسان است اگر عجله دارید و می‌خواهید خیلی راحت فضای دلخواهتان را تفکیک کنید این سازه بهترین گزینه است.

ایجاد دکوراسیون مدرن

مزیت دیگر این‌ها ایجاد فضایی مدرن و امروزی در فضای کاری است. اگر فضای کوچکی در اختیار دارید و می‌خواهید بیشترین میزان بهره‌وری از آن را به عمل‌آوری پیشنهاد ما به شما انواع پارتیشن اداری است که برای آشنایی بیشتر با آن می‌توانید کلیک کنید.

عایق موثر صدا

اشتراک دید و نور و عایق صدای مؤثر در ایجاد فضای مناسب برای کارکنان یک مجموعه دستاوردی است که با پارتیشن‌های شیشه‌ای بدست می‌آورید.

وزن پایین و قابل جابجایی

پارتیشن‌های شیشه‌ای سبک هستند اگر به‌صورت مدولار سفارش دهید می‌توانید آن‌ها را به‌راحتی جابه‌جا کنید.

 نصب درب هوشمند و درب لولایی و پرده کرکره‌ای در آن امکان‌پذیر است. برای ایجاد فضایی شادتر و جلوگیری از یکنواختی می‌توانید به‌جای شیشه های معمولی از پنل های شیشه‌ای رنگی بهره ببرید.

مقاوم و ماندگار

سازه‌های پارتیشن شیشه مقاوم شده با چارچوب فلزی و آلومینیومی است بنابراین نگرانی استحکام آن نباشید علاوه‌ بر این مورد، شیشه‌های به ‌کار رفته در آن از نوع شیشه‌های مقاوم و ضد ضربه‌ای سکوریت و لمینت هستند که براحتی خرد و شکسته نمی‌شوند. در صورت برخورد ضربه شدید به آن‌ها نمی‌ریزند و تنها به شکل تار عنکبوت ترک می‌خورد.

به‌طورخلاصه می‌توان گفت پارتیشن‌های شیشه‌ای ابزارهای کارآمد، مقرون ‌به‌صرفه و ماندگار هستند که احتیاج شما برای ایجاد فضای تفکیک‌شده را در سریع‌ترین زمان برآورده می‌سازند.

 شرکت دیکا آسیا تولیدکننده طراح و مجری انواع پارتیشن اداری باسابقه‌ای درخشان در همکاری با مجموعه‌های بزرگ و معتبر آماده ارائه طراحی خاص و متقاضیان گرامی است. برای اطلاع از قیمت و سایر اطلاعات تکمیلی به وب‌سایت رسمی این مجموعه مراجعه بفرمایید.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.